Algemene voorwaarden Hotel het Valkennest
Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
Onze inchecktijden zijn tussen 15 uur en 20 uur.
Tot hoe laat kan ik uitchecken?
U kunt uitchecken van 9:00 tot 11.00 uur
Hoe maak ik een reservering?
Wij zijn elke dag telefonisch bereikbaar op: 06-24753879
U kunt ook een e-mail sturen naar info@hotelhetvalkennest.nl.
Of, het makkelijkste, boeken via ons boekingsformulier!
Wanneer dient mijn verblijf te worden betaald?
Het totaalbedrag van uw verblijf dient te worden betaald wanneer u incheckt in ons hotel. U kunt bij ons per pin betalen of contant.
Zijn er extra kosten bij het maken van een reservering?
Bij het maken van een reservering is de totaalprijs exclusief toeristenbelasting (€2,75 per persoon per nacht).
Waar vind ik de algemene voorwaarden van ons hotel?
Gasthoeve het Valkennest handelt volgens de Uniforme Voorwaarden Horeca.
Welke annuleringsvoorwaarden hanteert wij?
Het hotel handelt volgens de Uniforme Voorwaarden Horeca.
De annuleringsvoorwaarden volgens de Uniforme Voorwaarden Horeca zijn als volgt:
Wanneer een reservering voor uitsluitend hotelaccommodatie, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor één of meer individuen geldt voor annulering van die reservering het navolgende
A: Bij annulering meer dan 3 dagen (t/m 7 dagen) voor de ingangsdatum is de gast gehouden 60% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
B: Bij annulering meer dan 24 uur (t/m 3 dagen) voor de ingangsdatum is de gast gehouden 85% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen
C: Bij annulering 24uur of minder, dan wel No Show, voor de ingangsdatum is de gast gehouden 100% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
Is er WIFI in het gehele hotel?
In het gehele hotel is er gratis WIFI.
Zijn er rookvrije kamers in het hotel?
Ons hotel is geheel rookvrij. Het niet toegestaan te roken op de kamers of in de openbare ruimtes. Wanneer er geconstateerd wordt dat er gerookt is op de kamer worden extra schoonmaakkosten in rekening gebracht.
Is het mogelijk om huisdieren mee te nemen naar ons hotel?
Nee, huisdieren zijn niet toegestaan in ons hotel.
Waar kan ik terecht met mijn opmerking of klacht?
Wij doen er alles aan om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen dan horen wij dit graag van u tijdens uw verblijf.